...

Utgången igår blev lyckad och jag hade roligt. vi var hemma hos brathen först och shiit vad han var förändrad. var väldigt länge sen vi såg kan jag lova! sen var även annat trevligt folk där och när alla hade vågat sig ut ur kökshörnet så blev det en lyckad förfest..

.. som bar vidare till score där mark var vakt, och han bekräftad för alla att jag strypt ut honom en gång, vilket gjorde att jag fick stråla. där var också lite värmskogingar som jag glatt hälsade på.

..sen blev det att gå in på arena och sejka massor, och vem var inte vakt där om inte jani, (min halv-idol) och hans polare . sen var naturligtvis stockholmarn och norrlänningen ute så gav dem en utskällning för att de aldrig kom och red som de hade lovat att de skulle. kvällen rullade vidare men tvåbussen tog vi hem allesammans plus två gäster till två av brudarna... ;D


image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback