Tjuvbad och kräftskiva

Japp då var pengarna växlade och allt ordnat inför stundande Bulgarienresa! ska bli helt lovely vill jag lova, och skönt att se något annat än sundsvall . har verkligen suttigt här uppei norr och tänk att jag ska göra något i alla fall men nej, alltid blivit kvar. frågan är ju varför man håller sig själv i detta strypkoppel hela tiden??

Onsdagen blev en succe måste jag påstå, med goda kräftar och ostar:)  angelica och fanny hade verligen salgit på stort, och det var suupergott och trevligt så måste tacka för en fulländad kväll. sen åt viju inte bara kräftor och drack vin utan det blev minsann en sväng på krogen också, då frida och jag allt sjöng kareoke ;D
sen avslutades kvällen medett tjuvbad i Kubals bassängen , mkt mysigt och kul eller vad säger du Frida?;)


Kommentarer
Postat av: ffridanilsson

haha, jadu sophia! jag håller fullständigt med! ;)

2007-08-23 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback