Resfeber

åhh snart bär det verkligen av till Bulgarien! har väntat sen den 22 februari så ska bli så fucking lovely:D än´tlige så händer det verkligen, galet galet :D
men gissa om jag har vart stressad över det i några dagar nu, det sprallar i hela kroppen kan jag lova! och ja har tillochmed lyckats med att vara otrevlig mot den jag gillar mest, men beror bara på att jag är nervös . är ju faktiskt första gången jag reserutan mammsen och pappsen i europa!! men jag hoppas att jag får klänga på brudarna istället;D




Dock så är det ju också så att det här är min sista tid med viktor.. det är mindre trevligt och idag så brast bara allt. kunde inte hålla tillbaka tårarna så det blev till att gråta en skvätt, men jag tror aldrig jag varit så ärlig med någon det senaste året. har alltid lyckats med att provocera och vända på det mesta, men han får mig att öppna mig och sedan kan han få min ångest att framstå som min värsta fiende och med det kan han tillochmed få mig att le.
är så glad att jag har honom, han är allt min prins!





image18

Kommentarer
Postat av: Z

Tack för en supermysig kräftskiva och njut av utlandet nu :D

2007-08-13 @ 22:18:17
Postat av: Anna Östlund

Roligt att hitta dig här! Hoppas allt är bra med dig! :D kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback