Lovely evening & illaluktnade naglar

galet vad man blir illaluktande om naglarna när man äter kräftor . känner doften av kräftor som tusan vill jag lova, men jag kan säga er en sak och det är att så illa som jag kommer lukta i munnen imorron när jag vaknar är nog värre. har ätigt en supergod aioli med massor av vitlök, som jag nu för övrigt sitter och okynnesäter tillsammans med lite chips. fettigt och gott :D sen gjode jag min egen special nämligen hemmagjord guacca på avokado och vitlöks cremefraische och känner nu hur jag stinker, men kanske det håller flugorna borta om jag har tur;)

Måste bara säga att det var verklogen en mysig kväll idag, och jag känner inget drag efter krogen eller utgång alls! tråkigt dock att mina kamera ju faktiskt ligger i stugan, men madde hade i alla fall kamera med så några kort hoppas jag att vi fick ihop över kvällen! ska ställa mig nu och sortera kläder i mitt berg på rummet så det blir någon ordning innan jag far.


Uscha börjar få ont i magen av all aioli nu :/ men det var det allt värt för den var femstjärnig good:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback