God Morgon

Halv fem kollade jag påklockan en sista gång sen måste jag i alla fall ha slumrat in, men runt halv tio klev grannen ut med ungarna och började leka utanför och iochmed den hemska hettan så måste man ju ha fönstret öppet, vilket leder till att man hör dessa mkt bra. men barn är ju barn, skulle ha stängt fönstret om jag ville ha mindre noice. så jag unnar dem det, eftersom det är en så solig och fin dag idag!

jag hoppas verkligen att zara hör av sig och tänker fara till tranan i detta lovely weather, man kanske skulle ringa mor och fråga om man får låna bilen en sväng mitt på dagen..? hehe

Viktor! jag håller alla tummar jag har och äger för dig idag!!








Efter visiten i stugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback