Första skoldagen

jag mår verkligen inte bra idag.. hela kroppen skriker efter att få vila men jag har inte ro till att bara ligga är ju faktiskt första dagen i skolan och den tiden är ju den bästa! att träffa alla igen och sprätta runt och spana på ettorna som rädda klättrar efter väggarna när man passerara i korridoren. makt är UNDERBART!

men som sagt så känner jag mig verkligen riktigt dålig egentligen, alvedonen räcker ett tag en inte länge nog. känner att det bästa nog är att sova ordentligt.. jag som verkligen hade tänkt att uppdatera med bulgarienbilder men det får helt enkelt ta och bli imorron eller någon annan dag. sen väntar jag ju spänt på resterande bilder med så att jag kan välja ut de allra vackraste;)

har inrett och fixat med mitt rum nu också och jag har fått ett nytt och fint skrivbord och nya gardiner och sängöverkast så känner verkligen att jag trivs härinne. men min säng är dock väldigt tom, jag undrar varför det känns så...?:S

Allvarligt talat, hur galet det än är emellan oss så kan jag inte rå för att sakna viktor varje dag.. det är nog det jobbigaste med att bo i karlstad , att viktor inte finns här .. men det är bara att hålla hakan uppe! För jag är STARK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback