Bulgariensjukan

Det är ju galet hur förkyld jag är nu! kan inte minnas när jag senast hade en förkylning likt denna. är helt slut och skulle lätt somna om jag la ner huvudet. näsan är alldeles skinnflådd av alla gånger jag snytigt mig och trots det känns bihålorna proppade och örat värker till och från. men vila, det finner jag ingen ro till. nej nej istället går vi i skolan och smittar ner alla andra men kan bara inte förmå mig att ligga och dega i soffan en hel dag, det är jag inte byggd för. har ju endå redan dragit med mig helena ner så ;)


Gick och funderade på lite saker förut. jag menar skolan har knappt börjat men jag känner redan stressen av att veta att jag har skolarbetare som ska vara klart om några veckor. kan man kalla mig överambitiös eller bara knäpp? egentligen borde jag fokosera på det som är närliggande, typ att jag och ida har vårat kalas på lördag och det är massor som vi ska få gjort på fredag och lördag. men jag tror att jag är en äkta överslags handlare som gärna gör något helt oviktigt bara för att slippa det som VERKLIGEN borde göras.
kanske dags att börja jobba på en ny attityd?

Här kommer i alla fall en massa bulgarienbilder! så fort jag får de andras ska jag lägga upp fler :D
ojoj vilka minnen jag har tjejer, det var en UNDERBAR vecka, och kom ihåg;

"40 Shots för en hundring!"


nimage37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback