After Beach och kräftskiva

Huga huga, vart en varm dag ida så jag for med zara och schubert till tranis för att glass där ett par timmar. känns som om det faktiskt gett resultat idag, bränner på kroppen och är konstant övertempererad, men inte gör det mig något!

det är farcinerande hur man studerar folk på stranden, hur man jämfört och kollar in alla bikinis och magrutor, bröst och lår. galet galet vad synisk man kan vara, men samtidigt är det kanske inte förbjudet att spana runt lite bara för att mätta ögonen. finns ju fullt av ögongodis vill jag mena;D
samtidigt är jag rädd att mitt eget spejande ska stiga mig åt huvudet. det blir ju mkt, tänk om när man ligger där med glajjerna nerfällda, och man är ibland varken snäll mot andra eller sig själv...

Ikväll är det i alla fall kräftskiva hos sanna (?) och angelica. ska bli mkt trevligt hoppas jag, men mamms har ju ordnat med en flaska vin till mig och frida ska med så jag måste påstå att det inte finns ett bättre läge att träffa lite nytt folk, så jag är mkt förväntansfull! ska man köpa med sig en chokladask tro? gör man sånt när man är under 40? värt att fundera över.. ska bli såå gott med kräftor, men kände att min superlunch med mackor på huvudmenyn kanske inte skulle vart så sen, tänk om jag inte orkar värka tillräkligt med kräftor?:O

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback